sreda, 8. oktober 2008

Politična prostitucija

Ko se po napornem delovnem dnevu sprehodim po mestu Sevnica, mi - poleg gradbišč - v oči padejo nasmejani obrazi kandidatk in kandidatov za nadomestne županske volitve. "Voli mene, jaz sem najboljši/-a" bi se slišalo, če bi le imeli plakati zvočnike... Grabežljivost, pohlep, ego-rising ali iskrena dobrota in želja pomagati ljudem? Za kaj se izpostavljajo kandidati? Vzgoja in mediji so nas navadili, da vedno obračamo stvari na negativno. Zato je odgovor večinoma tudi tak. Vsak si misli svoje in ustvari mentalno sliko... Pa je potrebno toliko plakatov (in podrtih dreves...), da postaneš ljubljen in "voljen". A je politična "prostitucija" preko plakatov, letakov res tako močna? A smo ljudje res takšni, da nas prepričajo plakati, koga bomo volili? Kje pa je vsebina in dejanja? Koliko so pomembna? Manj kot plakati, več? Zdaj morajo imeti vsi kandidati svoje gradbeno podjetje, da jim uspe namestiti toliko plakatov na vsakem prostem kotičku... Še posebej na mestih, kjer je treba v prvi vrsti gledati na cesto in poskrbeti za lastno varnost in varnost ostalih udeležencev v prometu, polno stojal in plakatov... Ljudje, človeka je potrebno spoznati in ga ceniti po njegovih dejanjih, argumentih, realiziranih projektih, znanju, odnosih in idejah, odprtosti in duhovnih vrednotah. Izbirajmo med temi vrlinami in ne po tem, kako nekdo izgleda na plakatu. Odločimo se in pojdimo v nedeljo na volitve! Ne pustimo, da bi drugi odločali namesto nas!

Ni komentarjev: